Biznes, E-biznes, Marketing, Reklama

Słodycze reklamowe w formie biżuterii

Słodycze reklamowe

Słodycze reklamowe

Reklamowe słodkości dostępne są w wielu różnych odmianach. Produkty tego typu różnić mogą się od siebie kształtem, smakiem, wielkością czy ceną. Wykorzystać można je na wiele różnych sposobów – częstując nimi osoby odwiedzające siedzibę naszej firmy (wówczas najlepiej umieścić je na recepcji), wręczając osoby podchodzące do naszego stoiska na branżowych eventach takich, jak targi czy konferencje lub wysyłając kontrahentom z okazji Bożego Narodzenia, Wielkanocy czy Walentynek. Jednym z rodzajów słodyczy tego typu są cukierki, które wykorzystywane są między innymi do produkcji jedynej w swoim rodzaju biżuterii.

Niezwykle oryginalne słodycze reklamowe mają formę biżuterii wykonanej ze słodkich cukierków pudrowych o różnych smakach. Do wyboru jest między innymi wersja truskawkowa, wiśniowa, cytrynowa czy miętowa. Podstawowy składnik takiego produktu stanowi grubo zmielony cukier puder i cukier rafinowany albo kryształ biały specjalny, który charakteryzuje się wyższym stopniem czystości oraz zabarwieniem poniżej 1deg Strammera. Dodawane do cukru substancje mające działanie wiążące pozwalają na uformowanie produktu w formie pastylek charakteryzujących się lśniącą, suchą i gładką powierzchnią. Mają one naturalne, pastelowe barwy – żółte, zielone czy różowe.

Tego typu słodycze reklamowe cechują się także wyraźnym zapachem. Bardzo często są one wykorzystywane do tworzenia, wspominanej powyżej, oryginalnej biżuterii, która przypadnie do gustu zarówno dziecku, jak i osobie młodej.

Takie Słodycze reklamowe dostępne są w wielu różnych wersjach. Do wyboru mamy między innymi bransoletki, naszyjniki, pierścionki czy zegarki. Wręczając klientowi taki podarunek możemy mieć pewność, że zapadnie on w jego pamięci na długi czas i wzbudzi uśmiech na jego twarzy, przyczyniając się do utrwalenia pozytywnego wizerunku naszego przedsiębiorstwa w oczach kontrahenta. Tego typu słodkości z powodzeniem rozdawać można również podczas imprez plenerowych, jak koncerty czy festyny oraz branżowych eventów – targów lub konferencji.

 

Tagi: , ,